Korekta lakieru
One-step to dobranie kombinacji która wyciągnie maksymalnie dużo rys ale jednak na tyle nie jest agresywna żeby zostawić po sobie hologramy, które trzeba wyciągnąć drugim etapem.
Jednoetapowa korekta lakieru
Korekta lakieru jest zazwyczaj konieczna, gdy lakier samochodu jest uszkodzony lub posiada widoczne defekty, takie jak zadrapania, wżery, plamy, odbarwienia lub ślady po rdzy. Im poważniejsze uszkodzenia, tym bardziej potrzebna jest korekta.
Dwuetapowa korekta lakieru
Two-step to mocne wycięcie znacznej ilości rys, mocną kombinacja. Następnie drugim etapem nadajemy błysk po mocnym wycięciu rys.
Warto położyć na to zabezpieczenie żeby efekt jak najdłużej się utrzymywał, najtańszą opcją jest twardy wosk który utrzymuje się ok. miesiąca jednak ułatwia on mycie i delikatnie zabezpiecza przed czynnikami zewnętrznymi np. osad mineralny. Sensowniejsze zabezpieczenie to ceramiki tutaj cena zależy od wyboru ceramiki
(rodzaj, ilu letnia itd). Ceramika jednak nie chroni przed zarysowaniami w 100%, najlepszym zabezpieczeniem przed rysami jest folia ochronna PPF.
Pełna korekta lakieru
Pełna korekta lakieru to zaawansowana usługa pielęgnacji samochodu, która ma na celu przywrócenie lakierowi jak najbliższego idealnemu stanu. Proces ten obejmuje ocenę, pranie, usuwanie defektów, polerowanie oraz zabezpieczenie lakieru. Po pełnej korekcie lakier samochodu jest gładki, błyszczący i wolny od zadrapań, wżerów czy innych niedoskonałości, co sprawia, że pojazd wygląda jak nowy. To usługa ceniona przez miłośników samochodów i właścicieli pojazdów luksusowych, które wymagają najwyższego poziomu pielęgnacji.
Sprawdź nasze ceny
W przypadku tej usługi cena jest zależna od stopnia zniszczenia lakieru.